Tak wygląda olej w moim Kohler 26RCA po 57 godzinach.
Moje doświadczenie jest takie, że silikonowe uszczelniacze używane w nowych (lub naprawianych-regenerowanych) silnikach powodują odczyt silikonu zaznaczony na żółto powyżej -- który z czasem spada, gdy silikon przestaje się wymywać.
Analizowany olej to Amsoil 0w-40 (AZF). Oryginalny olej był w silniku tylko przez pierwsze kilka godzin. Bez specjalnego docierania i zgaduję, że około 75% godzin pracy odbyło się pod obciążeniem. Wody było <0,1% (nie wykryto).
Nie wiem, jak często będę analizował ten silnik, ale chcę uzyskać punkt odniesienia i upewnić się, że na początku nic nie jest nienormalne.
Moje doświadczenie jest takie, że silikonowe uszczelniacze używane w nowych (lub naprawianych-regenerowanych) silnikach powodują odczyt silikonu zaznaczony na żółto powyżej -- który z czasem spada, gdy silikon przestaje się wymywać.
Analizowany olej to Amsoil 0w-40 (AZF). Oryginalny olej był w silniku tylko przez pierwsze kilka godzin. Bez specjalnego docierania i zgaduję, że około 75% godzin pracy odbyło się pod obciążeniem. Wody było <0,1% (nie wykryto).
Nie wiem, jak często będę analizował ten silnik, ale chcę uzyskać punkt odniesienia i upewnić się, że na początku nic nie jest nienormalne.